whopsidaisy

Just nu vill jag en aning.
Känner mig enormt stressad för mitt projektarbete ska vara inlämnet på fredag och det kommer självklart vara klart tills dess men har en del att göra.
Ska bla. försöka hinna med två intervjuer och whopsidaisy va jag inte kommer hinna det. Har ungefär åtta sidor kvar att skriva, minst!


Igår var jag och Mattias på Liseberg, det var väl inte vad vi hade tänkt göra när vi vaknade på morgonen men så blev det. Vi hade jättekul och mysigt men oj vad det svider i plånboken med en hel dag där!

Rekomenderar verkligen folk att åka de nya radiobilarna, vi hade barnsligt kul och vi var kungar på banan! Vi utklassade alla ;)

Ska ni till Liseberg i år? Och vad har ni för favoriter där?






Det var ganska kallt så fick låna Mattias jacka men här står jag, med mördarblicken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0