Ikea

Idag ska jag till Ikea ännu en gång är det tänkt men är så sjukt trött så vi får se hur det blir med det.
Ska man orka sminka sig för att man ska till Ikea? Känns ju lite onödigt.

Och det där med balklänning ligger jag efter med som bara den. Kanske hittade en igår men är inte säker på om jag vill ha den, det är ju så mycket pengar för något man bara ska använda en gång.
Sen har vi ju studentklänningen också. Jag vill egentligen inte ha något någon annan kommer ha men nu börjar jag ge upp, kanske blir en från Gina ändå, jag är sämst!

Kommentarer
Postat av: Världens ängen

Vi hittade en jätte fin och billig på Lindex. Det behöver ju inte vara ngt dyrt den blir troligtvis gräsgrön:-)

2010-05-12 @ 17:22:08
Postat av: Världens ängen

Nu fattar jag inget, har du skaffat lägenhet? När och vart ligger den? Det finns massor som skall handlas: möbler av olika slag till kök, vardagsrum och sovrum, kuddar, handdukar, badlakan, dammsugare och andra städsaker, köksgeråd, badrumsartiklar, mikrovågsugn, sängkläder, TV med tillbehör, vaser, blommor, verktyg, speglar, gardiner, rullgardin till sovrum, lampor till de olika rummen, toalett borste, mattor om man vill ha det, vill du ha mer tips så finns det alla detaljer man sen vill ha såsom ljusstakar, filtar, soffkuddar, underlägg, disktrasor, tvättmedel av olika slag, tavlor m.m Kram Carina

2010-05-12 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0