Hello bitches!

Shit vilken dag alltså.

Vaknade upp i Göteborg och skulle ta mig till Varberg på fastande mage. Det var jätteskönt väder i gbg så jag tog på mig min vårjacka och när jag hoppa av i Varberg så blåste det och var kallt, varför väljer jag alltid fel jacka?

Jag och mamma åkte till Halmstad för att leta bal- och studentklänning men utan resultat. Mamma hittade massor av kläder till sig själv men jag kom hem tomhänt.


Väl hemma så var det projektarbetet som gälde och här sitter jag nu. Med många sidor kvar att skriva. Eller i alla fall två. Två sidor om något jag inte vet någonting om. Typiskt....


Har tyvärr inga bilder :(

men ni ska få en gammal så ni har något ni kan kolla på.


Detta är en bild på mig från 2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0