Hejsvejs

Har hållt på med projektarbetet i flera timmar nu men kommer I-N-G-E-N-S-T-A-N-S! Jag är på tok för ofokuserad och imorn är sista dagen jag kan skriva på det, detta kommer inte alls gå bra.
Stämmer det att det måste finnas teorier/metoder som stödjer det man skriver? Det känns inte rätt. Och vad är egentligen teorier och metoder som stödjer? Det finns ju ingen tidigare forskning om det jag skriver.

Allt blir så himla konstigt!


Ser detta kul ut tycker ni?



Hade muntligt natinellt prov i Engelska B idag och självklart fick jag MVG, haha nej men det var inte så självklart men ett MVG blev det.
Dock var jag så nervös att jag stammade mig fram, vet inte vad det är för fel på mig, var aldrig nervös förr. Kanske har jag tappat lite av mitt självförtroende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0