Flyttstök

Hej snyggingar, jag har kidnappat Carros dator så Carro och Nia, om ni läser detta så kräver jag en lösensumma på 300!

Igår hade jag fullt upp, han som bor i lägenheten Mattias ska flytta till flytade ut igår så Mattias tog hand om flyttlådorna och jag hjälpte till att städa, men vissa saker lär jag få göra om.

Om allt går bra nu så flyttar Mattias nog redan idag eller imorgon!
eller om två veckor.


Ja, vad ska jag mer skriva? Att jag ska oka tid för att sätta i löshår?

Nu ska jag gå, ha det så bra lovers!


Ska föröska ta bilder från flytten, hann inte ta några igår

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Haha okej, men jag antar att dessa fjortisar inte använder dom för att dom fryser om fötterna efter dom har surfat =D.. Så det är ju bara idiotiskt =P

2010-05-25 @ 17:38:06
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0