Damn Im a sexy bit...what?

Nu var det länge sen jag blogga och jag känner inte för att skriva varför. Får väl sammanfatta det i att det hände något tråkigt i början av veckan och i helgen har jag inte varit hemma och inte haft datorn med mig.

Jag fixade iaf naglarna i helgen så nu känner jag mig som en människa igen, han som gjorde dom var lite jobbig att prata med för han pratade så lågt och var dessutom skånsk så det var svårt att höra vad han sa.
Fint hotel bodde jag också på under helgen, lite mycket ljud utifrån på nätterna bara men annars var det hur bra som helst. Eller ah, jag är ju expert på att hitta fel på saker så har väl kanske några små saker som jag hade önskat var annorlunda.


Imorn har jag tydligen studiedag har jag fått höra, vilket egentligen är jättebra för då kan jag jobba på mitt PA.
Sen på fredag så blir det UF-mässan i Halmstad HELA dagen - så jävla segt. Har vi tur blir min förylning värre tills dess ;) Haha nej, usch stackars mig grupp isf. Har dock en känsla av att alla i mitt företag inte kommer delta under fredagen men det återstår att se.



Vill sluta detta inlägg med att tacka alla för denna helgen - speciellt Mattias, vad skulle jag gjort utan dig gullet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0