Home!

Shasha bloggen, många läsare idag märker jag ;)

Just nu sitter jag fortfarande och blåser småtjejer, jag vet, jag är brutal men fan va kul det är!
Nån dag ska jag print screena en msn-konversation.


För övrigt tyckte jag att Öresundstågen var bra förr men idag ändrade jag uppfattning, okej, dom är billiga men tågets toa var sönder (as usual) och nu har jag tröttnat på det. Någon som vet om SJ är bättre?
Är sjukt glad över att tåger för mig inte tar mer än 40 min men jag hade tänkt bege mig till Lund inom en snar framtid och det skulle vart skönt att veta att toan funka.
Haha, nu låter jag som värsta toafreaket men alla måste väl kissa, right?


Har snart varvat Zelda (tror jag) men har kört fast i spelet så nu lägger jag det på hyllan några timmar.


Efterlyser även någon som kan fixa mina naglar?! Har tappat tre stycken nu :(



Tågsysselsättnig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0