Sommaren på ingång? Knappast

Sitter i skolan nu och jag borde skriva en artikel men jag vet inte vad jag ska skriva om, någon som har lust att hjälpa mig?

Gratisfrukosten var rätt god, blev två mackor med prickikorv och varm choklad. Och det var inte lika mycket folk i skolan imorse som igår vilket var jätteskönt. Stå i kö för attt göra en macka känns ju inte så lönt?
Fanns fil och slingor och massa annat men jag tål ju inte laktos så det fannsinte så kättemycket för mig att välja mellan.


Inte många timmar kvar nu tills jag ska ut genom ytterdörren och bege mig hemåt och börja mitt lov. Lover kommer inledas med en storstädning av mitt rum. Kanske ska lägga ut före- och efterbilder? ;) Hahah nej fy xD



Regnet öser ner över Varberg och jag kan nog glömma matsalen, torrt och fint hår är viktigare än mat, ellerhur?


Ha det så bra så hörs vi lite senare.

Kommentarer
Postat av: E M A

haha ja:D sååå snygg.

2010-03-31 @ 13:30:01
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: josefine

haha nej du ;) GA!

2010-03-31 @ 15:32:08
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0