Överraskningar.

Jag hade ju typ 'lovat' att lägga ut bilder före och efterbilder på städningen men tyvärr måste jag göra er besvikna, för när jag kom hem hade mamma nämligen redan städat. Så sorry guys.


Ska plugga lite och skriva på en novell till svenska B, gjorde en inledning igår så jag lätt skulle kunna hämta tråden igen och fortsätta. Hoppas på att sitta och sträckskriva så jag blir klar. För denna så kallade novell ska uppfylla ett annat syfte också, inte bara min svenskalärare Nina som kommer njuta av denna hemskhet. Mer än så tänker jag inte säga men önska mig lycka till! Behöver det verkligen!


Ha det så bra, här i Varberg börjar vädret bli bättre.

Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Tackar tackar ! :D

2010-04-01 @ 01:04:37
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Jessica

nja har väl inte haft världens bästa dag så det är väl inte så super, men sånt är livet =)

2010-04-01 @ 03:18:03
URL: http://jbertilsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0