Inte direkt den piggaste

Godmorgon allihopa!
Tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg innan jag börja fixa mig. Usch va trött jag är, det är verkligen galet men man måste ju gå sista dagen innan lovet ;)
Det är så kallad mysvecka i skolan idag vilket mest betyder att det är gratis frukost i caféet och det var något som verkligen var uppskattat av både elever och lärare igår.

Det blir alltså min fredag idag, när har alla andra sin 'fredag'? Och ni som redan har lov, vad har ni gjort hittills?



Nu ska jag gå och göra mig i ordning för dagen.

Ha det bra allihopa, slänger kanske in ett inlägg om nån timma.

Kommentarer
Postat av: LOWA

Sv: jag ska bara vara hemma och vara med kompisarna, det kasnke blir en resa någon dag. Vad ska du göra på lover då? :)

2010-03-31 @ 09:27:50
URL: http://musiklowa.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; ost & skinka, haha :)

vad brukar du ha? :)

2010-03-31 @ 10:43:22
URL: http://baracaroliine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0