Fighting

Ledig idag som sagt och jag borde verkligen jobba med mitt PA men det går inte, jag kan inte koncentrera mig här hemma. Känns som att vi sitter och pratar om samma sak hela tiden och det tär på en.
Imorn har det gått en vecka av samma samtalsämne. Det är ingen idé att försöka låtsas som ingenting och lägga det bakom sig för det går inte, det ligger ständigt under ytan och gnager.
Men jag ska väl inte klaga - det finns ju folk som har det värre.


Har funderingar på att ta en paus från skolan denna veckan och åka bort lite och försöka komma på andra tankar. Nätterna är värst, att sova ensam är en galenskap. Man får för sig att man ser en massa och när man blundar har man obehagliga bilder på näthinnan.
Jaja, vad ska man göra egentligen?



Kommentarer
Postat av: Lexi

Låter inte så kul :/ Hoppas att allt löser sig för dig!

2010-03-15 @ 14:59:35
URL: http://lexismode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0