Det går inte på räls direkt

Satt länge och funderade igår över vad jag ska ha för blomma i min handbukett på begravningen och det tog ett tag men sen kom jag på något jag tror att jag känner mig bekväm med. Och nu är ni säkert nyfikna på hur den kommer se ut men det pallar jag inte säga :)

Dagens planer;
- Packa, ska hem idag och antagligen blir det jag som får laga mat.
- Skriva lapp, måste lämna en lapp till Mattias innan jag åker.
- Prata med min bror, jamen sånt ska ju också göras.
- Bestämma kläder, mässa imorgon som sagt och vad ska jag ha på mig?
- Plugga, detta är nog vad jag kommer spendera mest tid med idag.


Någon som ska ha roligare torsdag än jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0