Dermal issues

Heey.

Asså det här med uppdatering är inte så lätt. Vet liksom inte vad jag ska skriva.

Men anyhow. Stressig vecka.
På fredag ska som sagt Heat Pro UF till framtidsmässan i Halmstad och ställa ut och boy va mycket vi har att göra innan dess men det ska nog gå bra.

Idag ska jag byta smycke i min piercing (min dermal på armen) hoppas bara det finn i nån fin färg och att smycket är mer än 3mm.

Har tyvärr inte kameran här så kan inte ta bild på hur det ser ut nu men ungefär som bilden under bara att min "prick" är i silver. Och jag funderar på att sätta i nån av stjänorna till höger.
Vilken färg?


Hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: LOWA

Kan man pierca armen? :)

2010-03-25 @ 21:40:20
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0