Visste ni att...

jag bleker håret för fullt just nu och jag vet inte hur länge jag har haft i den, har helt glömt av tiden men ska nog snart skölja ur den och ta ett skönt bad :)

Det blir stickys ikväll och mycket ska hinnas med innan.
Om det varit massa felstavningar och skit i mina senaste inlägg beror det på att jag fortfarande inte vant mig vid att skriva med mina nya naglar.


Hungrig är jag också, har inte ätit idag och hoppas verkligen att jag hinner innan jag ska åka, annars blir det verkligen festa på tom mage och vi vet ju alla hur sånt kan gå. Får väl hoppas på det bästa.
Snöar gör det också och vad jag har hört ska det inte sluta.
Anyhow, sneekers på krogen ska bli nice ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0