Äntligen kamera!

Godmorgon :)

Jag har fixat fram en kortläsare nu så jag kan få tag i bilder från kameran.
Har dock ingen aning om vad det är för bilder som finns i den men men tänkte ladda upp tre random iaf. Mest bara för att..

Here we go


Berättade jag om när jag och Mattias gjorde tacos för nån vecka sen och jag öppnade kylskåpet och den nyinköpta chilisåsen bara flög ut?
Mattias fick den stora äran att städa, duktigt!





Söt bild på oss två som jag aldrig sett förr men jag tror att den är tagen när vi skulle på jul på Liseberg.




Denhär vet jag är tagen vid ingången iaf! Snajsigt.


Nej, vi får höras senare


Kommentarer
Postat av: Jennie

Såå söööta.

2010-02-26 @ 20:31:10
URL: http://mackansflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0