Stress as usual

Idag har jag försökt fixa mina naglar men det gick väl sådär, hinner nämligen inte åka in och laga dom så dom får se ut som dom gör.

Ikväll blir det antagligen utgång, Sarah aka Mamma fyller år och hon vill till Karisma så Karisma it is. Dock öppnar inte dom förns 22 och jag vet inte hurn alla har tänkt så jag väntar på svar från min alltid lika älskade Nord.


Yäyä, här är iaf mitt nya nagellack jag köpte igår. Tyvärr är det en utgående färg från Isadora så den kommer inte kunna köpas igen :(

Menmen


Kommentarer
Postat av: Sarah aka Mamma

Det blev en kväll på Karisma men men va fan nu vet vi att vi inte ska gå dit igen iaf. Haha nästa gång trägårn :D Kram

2010-02-27 @ 15:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0