Snoooow

Sitter nu i Göteborg, har hämtat ut ett paket på posten. Vad kan det vara i det tro?
Någon ingen av er någonsin kommer få reda på :)

Var inne på Gina i femman och köpte tv BHar och två par trosor. Borde jag lägga ut bild på dom? Ska fundera vidare på den.
Käkade dock inte donken som det var tänkt, skämde bort mig själv med att käka på max ist. Lyxlyx.


Har suttit hela kvällen och försökt hitta en jacka som Mattias testade innan idag men kommer inte ihåg märket vilket suger så har inte lyckats få tag i godbiten.


Kom inte upp i mina 10 000 steg :(
Blev bara 9 569 -.-' Sucks. Bättre lycka nästa gång - alltså imorn.


Nu ska jag ha en date med sängen, hoppas verkligen på att det kommer funka mellan oss. Jag vill verkligen men vet inte vad han känner. Kanske ska fråga chans ikväll? :$


Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0