Rödsaker

Satt precis med mamma och pappa i vardagsrummet och åt rödsaker och tog mig en av de goda frallorna mamma bakade i morse.
Nu ligger jag i sängen och väntar på att telefonen ska ringa, lyssnar lite Muse för att fördriva tiden också.

Funderar över vad som händer i helgen men kommer fan inte på något, hade tänkt dra till sticky men icke - jag är ju inte 20 :)
Så vi får helt enkelt se vad som händer, i värsta fall får jag helt enkelt sitta hemma men fan va drygt. Ska kolla med alingsåsarna vad som ska göra - i värsta fall får jag väl sätta mig på ett tåg och spendera fredagen i en stad jag inte känner till och bara för att det ska vara jobbigt kommer jag säkert gå vilse också -.-'


Det finns en bild från i fredags såg jag igår men fyfan va ful jag var.
Tur att paint finns <3




Hade kul iaf :)
Helsköna brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0