Praktiken

Tror jag trivs med designen nu.
Ska nog låta vara den såhär ett tag iaf :)


Idag blev jag 122kr rikare, pantburkar är bra saker, jag hjälpte miljön och fick pengar för det. Grymt!


Ska ha APU i tre veckor nu, alltså praktik. Jag ska ha min praktik på en webbtidning som heter Scratch :) Det är jag och 7 andra på skolan som håller i tidningen. Sen har vi tre webbkillar som ser till att alla artiklar och allt vad det nu är som ska komma upp, verkligen hamnar där det ska.
Så jag ska vara journalist i tre veckor nu alltså, kanske inte världens roligaste men vad gör man?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jasså? Vad är det för recept?

2010-02-01 @ 21:12:46
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0