Morn'

Godmorgon bloggers.

Jävla snöplog alltså, kör igång halv 7, vem fan är vaken då liksom? Den höll på i nån minut och jag kunde lugnt somna om igen men sen kom han igen, han höll på till och från till halv 10 sen gav jag upp och gick upp.
Ett avslappnande bad bjöds det på på morgonen och sen var det bara att sätta sig och plugga.
Nu har jag rast men ska snart köra igång igen.
Ringa Rockparty står på schemat men jag är inte taggad, kanske skjuter upp det tills imorn.


Snösnösnö, är det inte allt vi hör nu? Jag tycker den är mysig jag :) Kanske för att jag inte behövt ta mig ut i den men idag blir det andra bullar, här ska promeneras!
10 000 steg idag, MINST!



Blog you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0