Min blogg är underskattad...

Känns lite surt att det är mer uppskattat när Mattias bloggar men men vad ska man göra?
Vi får väl helt enkelt dela på bloggen för jag tror inte att han vågar skaffa en egen. Vi kanske borde göra ett bloggschema eller nåt?


Just nu sitter jag i sängen med Carros dator, Mattias har nämligen den stationära och håller på med något jag inte får se "fan, det låter så jävla gött alltså" sa han precis. Han planerar morgondagen, då har vi 11månader, det känns faktiskt lite löjligt men vi ska slå ihop det och alla hjärtans dag. Sen om en månad firar vi ett år och vad Mattias har planerat tills dess ska bli spännande att se.
Det han sitter och planerar idag ser han som en uppvärmning till planerigen av vår årsdag, ser fram emot den 13 mars - misstänker att jag kommer bli bortskämd då och jag älskar det.


Nej, nu ska vi snart springa till Maxi och handla fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0