Mattias bloggar

Shasha bloggen. Nu är jag här igen och gästbloggar i Lisas blogg.

Nu har jag äntligen beställt min tid hos frisören. WOW liksom, måste tänka ut en tänkbar frisyr till min nya outfit ;) hih..
Supernervös är jag. För det måste juh bara bli snyggt, annars vet jag inte vad jag gör. Asså vi vet ju alla hur mycket håret betyder för var och en.

Idag ska jag också få en present av Lisisen. SJUKT nyfiken på vad det kan vara, en BH kanske?. Hon bah säger att jag kommer bli glad som en flicka när jag får den.

Efter min klippning så ska jag och Lisa åka in till stan, vi ska äta donken och shoppa lite hih, en underbar dag :). Och kanske sola efter shoppingrundan?.. ska bli så skönt. åååh.

Nu ska jag göra mig färdig så vi kan åka. Andra gången som jag bloggar och jag bah är så bra på det, att jag inte har gjort detta förr. Kanske lägger in ett inlägg ikväll på min nya frisyr.
Vi får se kära bloggläsare ;)


På återseénde kära läsare !



Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha =P.. Du borde skaffa en egen blogg =D

2010-02-12 @ 18:33:12
URL: http://sofialb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0