Liten söt dag

Hej alla bloggläsare.

Jag måste blogga påå konstiga tider för att blogg.se ska låta mig göra det. Men vafan, jag sover ju aldrig så jag kan ju sitta och vänta och allt såntdära.

Sitter iaf här i min nya mjukisdress och den är väldigt mysig. Tog ut min navelpiercing en stund innan för att jag skulle rengöra den vilket såg väldigt kul ut. Jag har nämligen solat så jag är helt vit i naveln med brun på resten av kroppen. Så får väl helt enkelt ha kvar min navelpiercing, jag som hade planer på att ta ut den. Men icke, den får sitta där en liten stund till, tror inte jag är riktigt redo för att ta ut den.


Imorn är Mattias ledig och då ska han till frisören och sen ska vi in till Barbarella för att Ola (piercaren) ville att jag skulle komma in efter två veckor så han kunde se hur min piercing (i armen) har läkt.


Nu ligger Mattias i sängen och väntar på mig, vi ska se film och mysa. Imorn ska jag skriva klart det sista på min apu, hoppas det blir lika bra som jag vill.



Fick tag i en gammal bild på Mattias, från 2008. Så den är väl inte jättegammal men ändå. Tänkte vara snäll och dela med mig av den.
Kan nämligen inte lägga in bilder i Mattias dator, därför jag inte laddar upp några. Men just denna bilden skickade hans ex till mig :) Tack Annika.



Såååå liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0