Hej mitt vinterland?

Heey :)
Varför har jag alltid flest läsare de dagar jag inte uppdaterat?

Anyhow, igår v ar jag och Mattias mer eller mindre insnöade här hemma. Det var så mycket snö att pappa fick åka och hämta grävmaskinen på jobbet  och komma hit och skotta med den och jag är ju pappas flicka så självklart hjälpte jag till.
Sen skottade jag åt grannen också, jag förstår inte hur det bara kan komma en halvmeter snö bara sådär.
Träningsvärk idag iaf.


Nu ska jag försöka ta mig ut till frysen (den får inte plats i vårt kök så vi har den typ i förrådet) men det ska nog gå bra för jag skottade dit innan jag gick och la mig igår - awesome!


Får se om jag skriver en rad eller två sen.
Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0