Gårdagskvällen

Time för ett vanligt blogginlägg nu.

Var som sagt på Sticky Fingers igår med en jävla massa Alingsåsare, kände bara en men det var väldigt trevligt ändå (han heter Nord om jag inte redan berättat det). Vi var utanför vid 7 men dom öppna inte förns 8 och det var fritt inträde innan 9 men det var så galet mycket folk så vårt gäng började befara det värsta - att behöva betala. Men icke, jag Nord och tre andra killar var de sista som fick komma in utan att betala - Så värt!
Lite kul dock, de två första som behövde betala blev assura men gav ändå den söta kassörskan pengarna och då slänger hon ut dom för hon tyckte dom hade dålig attityd xD

Några timmar senare och endast 130kr fattigare bestämde vi oss för att ta oss hemåt men självklart stannade Nord kvar. Kruxet var bara att sticky stängde 2 och Nords tåg gick inte förns 5 så vad han gjorde i natt har jag ingen aning om.


För att fatta mig kort så träffade jag en massa nytt folk och hade hur trevligt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0