-4 och ensam

Blogg.se krånglade igår så kunde inte uppdatera när vi kom hem.
Det blev en rätt lång runda på stan, vi hade tänkt vara hemma senast 7 men var inte hemma förns närmare halv 10 men det är ju så det är ibland.

Jag fick inte köpt så mycket, två mascaror. Men Mr.M kom däremot hem med en jacka, en tröja och en t-shirt. Och sen lite snacks från Maxi.
Nu har jag så mycket som 77kr kvar på kontot och dom ska räcka fram till den 26e. Jag som hade tänkt köpa en ny mjukisdress, är så trött på min vanliga svarta tråkiga så det får bli en kostnad Mattias får stå för ist :) För det som inte känns i min plånbok känns i hans. Han är så söt så.


Nej, nu måste jag gå. Min punihie kommer snart hem och jag måste fixa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0