Ny kategori

Som ni kanske ser så har jag en ny kategori, önskade inlägg heter den. Där hamnar de inlägg som ni önskat. Typ som att Markus i min klass har önskat att jag ska skriva ett inlägg om vad jag tycker om honom. Och som Freddy som vill att jag ska skriva vad jag tycker om tjocka.

Dessa inlägg kommer inom en snar framtid.


Idag ska jag hålla tal i skolan iaf. Nationellt prov i Svenska B faktiskt, detta är inget jag ser fram emot för jag ångrar mitt val av ämne men det kommer säkert bli något produktivt och bra.


Justdet, min vän Ian fyllde år här om dagen så passar väl på att skriva grattis här i bloggen som jag vet att han följer slaviskt. Jag är hans Gud, hans frälsare och ja, behöver jag säga mer?



Bjuder på en bild av mig och min kusin Ivar. Den är snart två år gammal men vem hinner ta bilder nu för tiden egentligen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0